Serviceaftale

Vi anbefaler en serviceaftale, der giver hurtig og
effektiv service og fejlretning, samt sikrer mod uforudsete driftsudgifter.
Serviceaftalen inkluderer omkostninger til arbejdstid, materialer og kørsel
samt gratis rådgivning

 

Fordele ved en serviceaftale:

  • Forebyggelse af problemer og fejl: Vi kan løse mange fejl, før de kan påvirke jeres it-infrastruktur og dermed medarbejdernes produktivitet.
  • Reduceret nedetid gennem proaktivt vedligehold: Vi minimerer unødig nedetid ved hjælp af regelmæssig og forebyggende vedligeholdelse, så jeres it-infrastruktur fungerer effektivt.
  • En enkelt månedlig pris for it-drift: I behøver ikke mere at gætte på, hvad it-driften koster. Med en serviceaftale bliver jeres it-omkostninger forudsigelige, og I undgår høje gebyrer i nødsituationer.

Serviceaftalen er skalerbar i forhold til jeres behov, og den kan tegnes med forskellige niveauer, afhængig af virksomhedens størrelse eller it-installationens kompleksitet.